marți, 10 mai 2011

Buna, fetelor!

Am reveniiit! :))
Tin sa va spun ca am o febra musculara de neimaginat,am fost la stadion cu doamna prof. de geografie sa alergam pentru ca sunt aleasa sa merg la Turnu Magurele pentru un concurs de orientare turistica si simt ca pana maine dimineata nu ma mai dau jos din pat! :))) Avea dansa o viteza de am ramas afis cand am vazut. Mi-a spus ca alearga de la varsta de 4 ani. O_O Oricum, merita efortul pentru ca are un corp foarte frumos si se mentine la varsta ei. :) O apreciez pentru lucrul acesta.

Si tocmai am avut o minunata surpriza!Am descoperit prima persoana care ma urmareste prin GFC: Iguanitza. Multumesc mult, inseamna enorm pentru mine. :* [Sper sa vezi postarea asta :))]

Aseara mi-am sters unghiile, le-am dat cu lotiunea de la Farmec si nu inteleg de ce imi ingalbeneste unghiile. Le sterg cu acetona si nu au nimic, insa dupa ce aplic lotiunea se ingalbenesc. Apoi, ca prin minune, am descoperit ca eu detineam lacul protector/intaritor[ nici eu nu stiu ce este:))] de la sally hansen green tea+bamboo. Am primit-o cand eram mai mica, acum vreo 2 ani, de la matusa mea, insa eu o foloseam pentru oje, cand se ingrosau, asa ca mai am vreo jumate din sticluta :)) Se aplica un strat pe unghii, sau doua, daca vrei sa aplici si oja si rezista foarte mult. Eu una chiar sunt curioasa ce minuni poate face.

Si acum link-ul unui giveaway la care particip: http://pardonne-moi-ce-caprice-bymiuri.blogspot.com/2011/04/review-sigma-flat-top-synthetic-kabuki.html . Premiul este unul pe masura.

Va las cu o melodie care mie imi place enorm: http://www.youtube.com/watch?v=SeqKEyr8SjY

http://www.youtube.com/watch?v=mCUlTkj85VA

Melodia originala este Katy Perry: E.T.

[Acum am observat ca ora nu este setata corect. Eu scriu postarile seara la 11 de obicei (acum este 10) si ele apar la ora 1 ziua :))) ciudat. :-??]

Noapte buna si scuzati-mi postarea kilometrica.
Va pupic! :*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu