luni, 9 mai 2011

Random talk.

Da, da. Stiu. Realizez ca momentan vorbesc pentru mine si persoana mea :)) Insa ma ajuta sa ma descarc atunci cand nu am cu cine sa discut. Imi place sa vorbesc singura :-".
Astazi a fost o zi foarte..nu stiu cum:)) nu gasesc cuvantul potrivit. Numai lacuri peste toot, a batut vantul in continuu si tot nu-mi vine sa cred ca in luna mai eu stau cu hanoracul si geaca pe mine. La scoala am "dormit" toata ziua, am cascat si am privit ceasul la fiecare 10 minute. Parca nu mai plecam odata acasa! Ah, da. si in curand o sa am teze de dat si de invatat o gramadaaa pentru ca sunt o premianta foarte mandra de reputatia sa  si nu vreau sa-mi stric media in ultima luna de scoala, chiar daca abia ma dau jos din pat dimineata [ a se citi: la 10 jumate]. :))So, o sa incerc sa scriu zi de zi, sa respect hotararea de a-mi face blog siii responsabilitatea de a scrie. Deviez de la subiect, observ si eu :)) As vorbi atat de mult, si despre atatea lucruri insa n-am cu cine. :(

Abia astept sa termin scoala, sa iau vacanta si sa devin boboacaaaa. :x O luna, atat mai trebuie sa indur.
Ah, ieri nu v-am povestit. In fata blocului am dat peste un om, si eu cum sunt un mare animal lover , am inceput sa ma joc cu caniche-ul lui care o luase inainte. Am vazut eu ca m-a ochit [catelul], cum m-a vazut a inceput sa alerge spre mine :)) Stie el cine il iubeste si cine nu. <3 apropo, numele lui era Misu. :))

Trebuie sa invaaaat la istorieee.

O sa ma apuc sa-mi fac unghiile. Ati vazut si voi cum arata unghiile mele. Problema este ca mi s-au exfoliat si cred ca o sa le scurtez. Mi-am cumparat lotiunea de la Farmec, insa m-am dat cu ea cateva zile si apoi ojaaaaaa :)) Promit ca ma tin de ea.

Sper ca nu v-am plictisit. vorbesc mult :D

Noapte buna si sa aveti o zi frumoasa maine.
Va pupiiic.:*

P.S. : poza facuta ieri la munte. O sa va povestesc alta data despre asta si o sa pun si pozeee. :d

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu