miercuri, 29 iunie 2011

NOTD: Blue in the middle

Nu cred ca va asteptati la asta dar...ta ta ta taaam : un NOTD :)) !

Nu este nimic complicat si dupa cum am vazut, majoritatea fetelor isi coloreaza inelarul cu o alta culoare fata de restul unghiilor:)) este un trend, mai nou :)) Am folosit negru de la Golden Rose si albastru neon de la Flormar.
Am fost intrebata de cel putin 5 ori, de cand mi-am facut unghiile, daca mi s-a terminat oja neagra si de aceea am completat cu albastru :))

Din pacate, unghiile mele au inceput sa se exfolieze din nou, oja fiind ceea care le tine la un loc sa ne se rupa si mai rau. Cele de la degetele mici le-am taiat +  inelarul de la mana stanga [ pozele sunt facute inainte de "taiere" :))]. Daca or sa mai continue in ritmul asta, o sa le scurtez pe toate :d


Acum vad cat de caraghios arata degetelele cele mici :-"
Noapte buna!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu