miercuri, 11 mai 2011

Servetele demachiante Pom Pon mini.

Hiiiii! :*:*
N`am uitat de voi, stati linistite! :))
Astazi vroiam sa va povestesc despre niste servetelele demachiante. cum aseara eram foarte obosita, am zis sa nu mai trec prin tot procesul de demachiere [bine, nici ca aveam prea mult de demachiat :)) rimel + creion.] si sa folosesc niste servetele dem. este pentru prima data cand le utilizez, erau lipite de cutia de absorbante si cum eu nu rezist, am dezlipit foita aceea si am bagat nasul in ele :)) miros a crema de maini, cel putin pe mine acolo ma duce cu gandul mirosul  :))) indeparteaza foarte bine rimelul si creionul, insa mie mi se roseste fata de la ele, si lasa pielea lipicioasa, de parca m-as fi dat cu crema :)). ca sa vedeti despre ce vorbesc o sa va las cu cateva poze cu ambalajul:



Mai am vreo cateva servetele pentru ca mama le foloseste ca si servetele din alea umede si se sterge pe maini cu ele:)))

Si acuuum, pentru ca m-au intrebat fetele de oje, cam asa arata sticlutele si culorile:


Noapte bune si ne mai "vedem" noi maine seara. !
Va pupiiic. :*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu