marți, 7 iunie 2011

Shoppinguiala.

Buna fetelooor!:*:*
N`am murit. :)) nu inca. stati linistite.
Ieri, dupa ce am dat simularea la romana, am plecat la Bucuresti. Si eu cand ma duc la Bucuresti, trebuie neaparat sa plec acasa cu vreun "suvenir" :)))) [sau mai multe. :-"] Am fost in Liberty center [cred ca asa se numeste]. M-am invartit pe toate partile si in toate directiile, era sa fac buf! pe scarile rulante, dar macar n-am murit de cald. Am intrat prin niste magazine si am plecat acasa cu sandale [pt banchet], un maieu, cercei si o pereche de ochelari de soare. Din pacate nu mi-a trecut prin minte sa la fac poze la toate. :))) Si cand credeam ca nu ma mai atrage nimic de acolo, am dat la etajul 2 de un stand Flormar. Si uite asa m-am ales si cu doua oje: una roz crapacioasa si un albastru deschis neon. Tipa de acolo a fost foarte draguta, mi-a aratat ce nuante ma interesau si nu s-a strambat ca am tinut-o o jumatate de ora pana m-am hotarat ce sa-mi iau.


[mie una imi plac. oricum, pana acolo merg cu ele incaltata, dupa ce ca nu stiu sa merg pe tocuri sa-mi mai rup si picioarele. pana joi trebuie sa invat macar cativa pasi, sa nu ma fac de ras:)))apoi ma descalt si fix la dans ma bag]

[A venit fotografa cu pozele, ne-a facut una mare cu "capetele" la toti + dirigu`, directoarea adj si directoul si una in fata scolii. Si cam asa am iesit eu in ambele. Mie una imi place. :)]


[cam asa arata unghiile mele acum. trebuie sa ma hotarasc ce model imi fac de banchet]



Si mi-am facut curaj si am pus si rochia. nu stiu cat de bine se "pupa" cu sandalele, dar deh, tocuri sa am. initial am vrut pantofi normali, negri, ca sa-mi iau si dres, dar ceee, te duci pe caldura asta in pantofi?o_O 8-| si pana la urma am ajuns la sandale. 
Rochia vine mulata pe corp. La cat sunt eu de slaba una din aia stil gogosar imi mai trebuia :)) acum sa vad cum o sa stau jos ca mi se vad toate cele :))


Ok ok. am tacut. vorbesc cam mult. eu cand ma apuc sa scriu cate ceva fac postari kilometrice. 
Va puuup!


:*:*

Un comentariu:

  1. Iooooi:X
    Ce mult imi place rochita:O:X:X Imi imaginez cat de bine ti-a stat;;)
    Sandalele merg cu rochita aceasta,ai facut o alegere buna.Dar din ce vad din poza,materialul pare saten nu?
    Parul cum ti l-ai facut:-?Dar machiajul?:>
    Curioasa de miniii:">
    :*:*

    RăspundețiȘtergere