marți, 28 iunie 2011

Random despre liceu si examen

[Pe cine intereseaza, poate sa citeasca toate aiurelile astea :))]

Cred ca v-ati saturat la cate postari "random" am facut pana acum. :)) Am revenit pe blog pentru o perioada scurta de timp, pentru ca in urmatoarele zile o sa plec din nou la tara si acolo nu am internet. :( Vreau sa profit si eu de orele pe care le am la dispozitie si sa postez ceva, pentru ca mi-a fost foarte dor de blog si de voi. cum am ajuns acasa, am si intrat ca sa vad ce ati mai postat in ultimele zile. :D Maine ma duc la scoala, ca sa completez fisele acelea de inscriere la liceu.


Sa va mai zic cateva impresii de la examen..cel la romana a fost muuult mai usor decat ma asteptam. A fost foarte simplu, si tocmai profa de romana era cea care ne speria de mama focului ca o sa fie super-mega-greu si ca nu o sa fim in stare sa facem ceva. Si iata ca totusi, am luat 9.90. Nu ma asteptam la o nota atat de mare. Si cand ma gandesc ca eu cu doua zile inainte ma duceam la picnic la padure :)) Nu m-am omorat cu invatatul. Mi-am dat seama ca daca stiu definitiile, e foarte usor sa argumenez incadrarea unui text intr-o anumita specie.


Subiectele au  fost urmatoarele:  Subiectul 1 care avea doua parti: prima parte exercitii si partea a doua argumentarea incadrarii textului de la partea intai in specia basm. Subiectul 2 : exercitii, apoi sa facem o compunere despre un peisaj mirific de natura. Din toate prostiile pe care le-am aberat pe aici, am luat o nota mare.


Daaar (intotdeauna trebuie sa exista un DAR!) la matematica am fost praf x_x Au fost niste probleme grele, cel putin mie asa mi s-au parut. Ceva legat de niste albine si flori, la care am ramas ceva de genul: WHAAT? o_o. Si am luat 6.40. Shame on me. Totusi, nota la romana compenseaza :)) cu aia ma pot mandri.
Asa, media intre ele este de 8.15, si media cu care intru la liecu este de aproape 9. ( bine biiine, 8.98) Mi-a scazut foarte mult din cauza examenelor :( Sper sa intru la filologie. Wish me luck. :>

Anyways, e destul de mult :)) Ah, sper sa intru la liceul la care vreau. Sa-mi tineti pumnii stransi cand se va face repartitia. :-ss
Noapte buna, si sa stiti ca nu am uitat si nu o sa uit de voi. :*:*:*

Un comentariu:

  1. Si eu sunt in cls a8a , ma rog am fost :))
    La matematica a fost destul de greu subiectul ... eu nu am apucat sa abordez 2 supuncte ce valorau 1 pct impreuna .... Cred ca te-ai stresat tot anul pt examen ... , dar acum ca a trecut sunt atat de fericitaaaaaaaaa! Sa te bucuri din plin de vacanta !

    RăspundețiȘtergere