luni, 13 iunie 2011

NOTD: French in pink + blog award

Buna!
Astazi vreau sa va arat un model foarte simplu, este prima data cand imi fac manichiura french :) mi-a cam tremurat mana un pic dar mi-a iesit. initial am avut unghiile roz, simple, pentru cateva zile dar imi sarise oja de pe degetele mari, la ambele maini, si am zis sa incerc un french. Oricum o sa le sterg, diseara cred. vreau sa folosesc oja cea noua de la Flormar, aia albastra. :)
[mana dreapta. Asa am avut unghiile facute la banchet, deci de joi seara e manichiura asta si a rezistat oja, cu base coat, fara top coat] 

[mana stanga. din nefericire am reusit sa-mi crap o unghie, de la jumatate, de la degetul mic si ma doareeee si nu vreau s-o tai :((]

Si cam asa arata unghiile mele acum :)


Am primit, tot de la draguta de Delia, un alt blog award. cred ca il stiti pentru ca circula de mult timp prin blogsfera.
The rules are:

1. Link back to the person who passed you the award!
2. Share 7 random things about yourself!
3. Award 15 blogs.
4. Drop them a line and tell them about it!


7 things about me: 
1. Adooor animalele! :x Absolut pe toate le ador :x Cum vad vreun catel sau vreo pisica pe strada il/o chem la mine sa ne jucam :x
Apropo: asta-i motanul meu de la tara.  toata ziua ma joc cu el cand ma duc pe acolo.
2. Mananc multe dulciuri.
3. Imi plac cerceii lungi. Dar cat mai lungi sa fie! :))
4. Cand o sa termin scoala, vreau sa plec in Canada sau Anglia.
5. Sunt o fire orgolioasa 
6. Adooor ochii verzi sau albastrii
7.  Imi place sa cant muuult muuult. Cine ma cunoaste, stie:)) Chiar daca nu am voce, eu tot cant. Bine, nu chiar oriunde, nu vreau sa sperii lumea. :))

O sa incalc putin regulile, deoarece cred ca aproape toate fetele au primit award-ul. Insa, stiu ca exista si exceptii asa ca eu o sa-l dau mai departe la toata lista mea de bloguri. :)

Va pup si sa fiti cuminti! :*


2 comentarii:

  1. 2 si 7:))))me too:X:))
    Doar ca eu incep sa si dansez:)))Bine,nu oriunde,ca mi-e rusine:"> dar cand sunt acasa sau cu prietenii:))))
    :*
    PS:Motanul e asa dragut :o3

    RăspundețiȘtergere